czwartek, 17 stycznia 2013

Ocena bloga: http://twofriendsworld.blogspot.com/

Hej!
To ja Madzia.
To jest moja pierwsza ocena!

Ocena bloga: http://twofriendsworld.blogspot.com/

Pierwsze wrażenie:
Patrzę na link. Adres bloga bardzo fajny. Łatwy do zapamiętania. Blog się otwiera pierwsze co widzę co piękny nagłówek. Blog wygląda fajnie. Przyciąga uwagę oka.
Punkty: 5/6 pkt.

Szata graficzna:
Pierwsze co przyciąga oko to nagłówek. Jest on troszeczkę nie dopracowany. Ale ogólnie nagłówek wygląda ładnie. Kolor dominujący na blogu to coś pomiędzy jasnym różem,  a ciemnym różem. Bardzo spodobało mi się to, że prowadzą go dwie osoby (Judyta i Dominica) i są dwie kolumny. W kolumnie po lewej stronie jest zdjęcie i opis Dominiki, a po prawej zdjęcie i opis Judyty. Bardzo fajny pomysł. Podoba mi się, że umieściłyście tłumacza. Kolorystyka na blogu jest ślicznie dopasowana. Wszystko jest w kolorach róż, pomarańcz, biel. To wygląda ślicznie. Podoba mi się to, że umieściłyście pod każdym postem reakcję.
Punkty: 6/6 pkt.

Posty:
Posty są krótkie i na temat. Prawie do każdego postu dodajesz zdjęcia, co jest genialne. Posty pisze raz Dominica raz Judyta. Każda z Was ma odmienny styl pisania i to bardzo się przydaje przy pisaniu blogów. Nie podoba mi się to, że w postach nie piszecie "Was" z dużej litery: "...Bardzo ono mi się podoba, nie wiem jak wam...". Posty piszecie krótkie, ale raz na jakiś czas możecie pisać trochę dłuższe.
Punkty: 5/5 pkt.

Błędy: 
Bloga stworzyłyście nie dawno, więc postów nie jest zbyt dużo.  W czwartek raczej jadę z Judytą, Filipem, Mateuszem i Oskarem na łyżwy. Lepiej by brzmiało: W czwartek może pojadę z Judytą .... To jedyne co udało mi się zauważyć. 
Punkty: 5/6 pkt.

Dodatki:
Bloga stworzyłyście nie dawno, więc nie ma konkursów. Muzyki na blogu też nie widzę, a filmów to już tym bardziej. Do prawie każdego posta dojesz zdjęcia. Jako, że nie dawno założyłaś bloga nie odejmę ci punktów za konkurs, ale nie masz filmików i muzyki więc...
Punkty: 1/3 pkt.

Podsumowanie: 
Blog wygląda ładnie i estetycznie. Posty są krótkie i na temat. Piszecie w taki sposób, że czeka się na więcej.
Punkty: 22/27 pkt. czyli 81% 
Ocena bardzo dobra.

Wasz blog zajmuję pierwsze miejsce wraz z blogiem: http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

To tyle ^^
Zgłaszajcie się!

3 komentarze:

  1. zgłaszam blog http://angelika-moviestarplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że oceniacie aż tak subiektywnie, bo mogło by być z tego coś fajnego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam blog z opowiadaniem^^ http://hope-gives-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń