piątek, 11 stycznia 2013

Pierwsza ocena bloga.

Hej!
Pierwsze ocenienie bloga pewnej nastolatki KLIK

1. Pierwsze wrażenie: Podoba mi się,nie jest zbyt zlewające się, chociaż jest troszkę szeroko. Poprawiłabym tylko to na lewym pasku bocznym " o mnie", wstawiłabym do w stronę lub etykietkę lub po prostu skróciła ,tekst jest lekko za długi. Jeszcze mała usterka według mnie jest w tym,że w najnowszym poście tekst nie jest pisany czcionką pochyloną,a na nagłówku jest i wedle mnie to jest błąd, najlepiej postawić i tu i tu podobną czcionkę. Moja ocena to 4/6 pkt

2. Co do szaty graficznej: Podoba mi się
ładny nagłówek i dobrze dobrana kolorystyka. Jak już wspomniałam to szata moim zdaniem jest troszkę zbyt szeroka. Zwykłe proste tła to najlepsze rozwiązanie,by nic się nie mieszało,ale mimo tego brakuje mi tutaj "tego czegoś". Moja ocena to 5/6 pkt.


3. Jest przywitanie,brakuje pożegnania... Trochę za wiele słów spoko,haha,lasnowy i.t.p Chociaż w sumie to Twój blog i Twój sposób pisania,więc tego nie biorę pod uwagę. Posty są dość krótkie, moja ocena to 4/5 pkt

4. Za dodatki do postów, u Ciebie zdjęcia dodam Ci jeden punkt 1/1

5. Błędy ort,jęz, i.t.p, Przyczepie się do tego: 
  Bo 38 obserwatorów , do dość duża suma".
- przecinek przed "do" przeniósł się na dół zamiast zostać u góry za wyrazem obserwatorów, a wiesz dlaczego? Dlatego, że piszesz w taki sposób(pierwszy lepszy wyraz,taki piszesz wszystkie,chodzi mi o spację po i przed przecinkiem)" do domku , to " a powinno być "do domku, to" lub " Dobra , koniec gadania , przemyślcie to  ." nie powinno tak być przecinek daje się tylko za napisanym wyrazem,nie za i przed, to jest wielki błąd.
- niedokładności,niedociągnięcia w wyrazach,np. napisałaś " kila", zamiast kilka. Zwracaj uwagę ta takie drobne błędy,ale cóż mogą zdarzyć się każdemu. 

Za te ważne błędy dam Ci 3/6 pkt ,bo dla mnie ten błąd z przecinkami jest ogromny, ten drugi może zdarzyć się każdemu...

6. Niestety nie posiadasz na blogu żadnych konkursów,filmów i piosenek 0/1 pkt

Razem masz 

 17/26 pkt. = 65%

 Ocena dostateczna +

Jest dobrze, nanieś drobne poprawki i ciesz się możliwością pisania wspaniałego bloga.
  Eva

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za ocenę , postaram się to poprawić ;) Jednak rzeczy , które mi się podobają zostawię . :p

    OdpowiedzUsuń
  2. http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/
    Zgłaszam blog!

    I chciałabym oceniać proszę napisz mi na photoworld796@wp.pl

    OdpowiedzUsuń